مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-03سياسي

امنیت ضرورت امروز انقلاب است/ نقش آفرینی سپاه در ایجاد اشتغال زودبازده


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه به همه دولت ها کمک می کند، افزود: امنیت ضرورت امروز انقلاب است و سپاه در این حوزه باید تلاش کند همه در کنار هم پای کار باشیم تا ناامنی در کشور پیش نیاید.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه به همه دولت ها کمک می کند، افزود: امنیت ضرورت امروز انقلاب است و سپاه در این حوزه باید تلاش کند همه در کنار هم پای کار باشیم تا ناامنی در کشور پیش نیاید.

سردار محمد عبدالله پور در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر انزلی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روزی که سپاه تشکیل شد 40 هزار نفر اعضای اولیه آن در سراسر کشور بودند و امروز 40 هزار پاسدار شهید داریم و در واقع وارث خون این شهدا هستیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه پاسداران متعلق به انقلاب است، تصریح کرد: هر کجا که مشکلی باشد سپاه باید وارد شود و نباید سوال کند که آیا این مسئله مربوط به حوزه ما هست یا نه؟ وی با تاکید بر اینکه به ما درجه داده اند تا سلسله مراتب ها حفظ شود؛ نه اینکه آن را به رخ بکشیم، افزود: جنگ کار درجه دوم سپاه است و فعالیت اصلی سپاه حفظ انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ضرورت امروز انقلاب است/ نقش آفرینی سپاه در ایجاد اشتغال زودبازده

امنیت ضرورت امروز انقلاب است/ نقش آفرینی سپاه در ایجاد اشتغال زودبازده